KORANG BEST=)

Sunday, October 10, 2010

keperitan hari-hari ini...

hmmm...bilakah semua ni akan berakhir... dah penat untuk aku hadapi semua ini..hampir putus asa..YA ALLAH..berikanlah aku kekuatan untuk aku terus tabah menjalani dugaanmu ini YA ALLAH.. kesibukan tugas harian buat aku lupa seketika akan masalah yang melanda..hmm.tapi aku cume insan biasa yang lemah..kesedihan tetap juga akan hadir dalam diriku... Abah...mak...anakmu ini sungguh sedih.. abg..kakak...fahamilah perasaanku ini... bukan senang aku nk laluinya....orng hanya senang berkata2..tapi yg melaluinya aku... mungkin dari luaran aku gembira..tapi dihati ini hanya ALLAH yang tahu..betapa sakit dan peritnya apa yg aku alaminya... mak...abah...abg..kakak...salahkah aku untuk mengacapi bahagia??walaupun hanya untuk seketika????hmmm..ku harap sinar itu akan hadir di hujung jalanku yang berliku ini...hmmm..perjalanan masih jauh..mgkin penat tapi aku harus meneruskannya.... SYIMA!!!JANGAN PUTUS ASA..ALLAH SENTIASA ADA UNTUKMU!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...