KORANG BEST=)

Sunday, October 31, 2010

Ibadah Camp (final stage of my study)

Alhamdulillah...akhirnya aku bergelar seorang "diploma holder"...huhu...aku bru je hbis i.camp dan ini bermakna aku dah grad..bangga jugak rasanya.dan bertambah-tambah happynye bile aku dapat no bertuah..huhu sama cam besday aku 8 hb 9 thun 89..dan no aku lak IIC 89..cantik x?hehe..

ni no matrik aku kt i.camp.


.walaupu penat tp aku happy sgt n x kenangan ini x mungkin aku lupakan..huhu..dah rasa cam g reunion lak..jumpe member2 lama..windu..jumpe kengkawan...

with mastura a.k.a mas rara


with kenah a.k.a princess independent


with aimi


makanan kt cini pon best-best..hukhuk..=)


x sngka jugak dpt group members yang gile2 n sporting hbis..mgkin ada jugak kdng2 terasa ati tp tu aku tolak tepi...tp apa2 pon aku happy sgt jumpe korunk sume....aku hrp perkenalan kita x habis sampai sini kawan2.hope we will keep in touch..


MY GROUP MEMBERS


..
KORUNK MEMANG BEST!!
HOPE TO SEE YOU ALL NEXT CAMP...INSYAALLAH..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...