KORANG BEST=)

Tuesday, November 09, 2010

hati ini terusik lagi....

ya ALLAH kenapa begitu besar ujian mu buatku.
disaat aku ingin merasakan bahagia,
kau berikan aku khabar duka..
adakah aku terlalu leka?
YA ALLAH..
semakin hari aku semakin sunyi..
semakin hari aku rasakan "Dia" semakin sibuk mengejar cita2nya..
aku?? aku hanya sabar menunggunya dengan pelbagai persoalan..
x pernah untuk aku rasa seorng yg istimewa dalam hidupnya..
layanan yg ku dapat sama seperti kawan-kawan yang lain..
mungkin aku hanya layak bergelar kawan..bukannya seorang yang istimewa..
adakah aku hanya bertepuk sebelah tangan???
 YA ALLAH..tabahkan hatiku...
sabarkan hambamu ini YA ALLAH.
benarlah kata "Dia" hidup x selalunya indah....
hmmmm.......
YA ALLAH..jika hari itu tiba..khabarkan lah berita gembira
buatku YA ALLAH...
satukan kami pada jalan yang KAU redhai......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...