KORANG BEST=)

Friday, November 12, 2010

.:: DoNt be Busy Body ::.

hurm....x paham aku dgn manusia skunk nie...bile kita buat benda kearah kebaikan kita dikutuk,difitnah..tapi bile kita buat benda yang x elok dimata ALLAH..tu la yg diorang nmpak mulia..x pham aku...
diorang x tahu ke fitnah tu dosanya sama dengan membununh...sesedap mulut je mengata orng...
DAMN!!
aku benci dgn orng yg mcm ni..yg suke jaga tepi kain orng sampai tepi kain sendiri yang terkoyak pon
x terjaga...
SO BUSYBODY!!
bila lah kita ni sebagai manusia nk sedar..yang HARI ITU sudah datang..
bawak2 la bertaubat..henti2kanlah fitnah memfitnah,kata mengata tu semua...
kita ni ada keluarga yang perlu dijaga...jgn nk sibuk jaga hal orng..
"see urself first before u look n jugde others"

aku harap pada sesiapa yg baru je sibuk hal aku or sesape td..hope cpt2 lah insaf..
TUHAN X SUKE ORANG PERANGAI HUDUH CAM SETAN


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...