KORANG BEST=)

Friday, December 31, 2010

.::1.1.11::.

pejam celik pejam celik dah 1.1.11....
x sangka aku masa berlalu begitu cepat..
dan bila dah msuk tahun 2011 ni bermakna bertambah la tahun..
dan bertambahlah tua...
owh no!!!! i'm will turn to 22...huhuhu
sebenarnya aku syg sgt dgn umur aku skunk..sbbnye???
sbbnya umur 21 ni orng kate sweet..hehe
dan pada tahun 2010 ni adalah tahun yg memberi aku sejuta kejutan dan sejuta dugaan..
syg aku nk tgglkannye..
kalaulah waktu itu boleh diputarkan semula..
bak lagu AXL's "andai dapat ku undurkan putaran dunia" ~lalaalala
2010 yang penuh dengan cerita cerita aku..
hope 1.1.11 ni akan memulakan sejuta cerita indah buat aku,kehidupanku,insan kesanyanganku dan juga
sekelilingku...
THANKS TO ALLAH BECAUSE HE GAVE ME ANOTHER CHANCES TO TAKE 
 A BREATH
 ALHAMDULILLAH....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...