KORANG BEST=)

Sunday, December 19, 2010

.:: Selamat pengantin baru intan ::.

hari ni tanggal 19hb 12 2010 seorang lagi teman sekolah aku 
mengakhiri zaman "singlenya".
terpancar sejuta kegembiraan diwajah INTAN NUR SYUHADA yang telah disatukan dengan
pilihan hatinya AZRUL FAUZI..
semoga berbahagia hingga ke anak cucu..


seronok aku tgok ramai kengkawan aku yng dah kawen n dah ade anak..
giliran aku bile la agaknya untuk naik pelamin..huhuhu.....
x pe..bak kate member aku sumieta "x pe cma..kita study! study! study! dulu..hehe..=)
 majlis perkahwinan intan ni membuatkan aku jumpe lek
dgn kengkawan tyme skola dulu..
dah lama gile rasa x jumpe..
yang lelaki sume dah mcm ayah orng,tapi yang pompuan
mantai cun je..
hehehee


korunk sume x brubah..sama mcm dulu..crazy2 semuanya..
habis pelamin pengantin..
lom sempat pgntin nek kami dah naik dulu..hehe
jagn mare ea intan..dah dpt cik abg x ley marah2..
hehe.

ni aku tunjuk sorunk2 kawan aku.sesiapa yng berminat ley 
mek borng kat mak bapak diorng..hehe


NORIZAN MOHAMAD


NURHIDAYAH MUHAMMAD


SITI SUMIETA NATHIRAH MOHD DELI


NORAIN MOKHTAR

NURHANIFAH ALIAS

SITI ROSHAHIDA YUSSOF


NORAKMA SAAD


Korang sume mmng best.!!
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT INTAN DAN SUAMI...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...