KORANG BEST=)

Sunday, December 05, 2010

.:: suka dalam duka ::.

dah lama rasanya aku x menulis blog ni...
sejak kebelakangan ni aku agak sibuk dgn urusan harian,
tapi ALHAMDULILLAH..walaupun sibuk rezeki tetap ada..
walaupun sedih dgn apa yang berlaku aku tetap tabah..walupun tepaksa menanggung rindu..
semuanya aku serahkan pada ALLAH...
semoga DIA memberikan yang terbaik buat aku dan kehidupanku...
sepanjang aku x tulis blog nie..mcm2 bnda dan program yang aku buat..
 pegi krusus itu la,krusus ini la..
dapat jugak aku melupakan kesedihan yang aku rasa..
 percaya atau tidak aku telah menghadirkan diri dalam 1 krusus kecantikan..
hahaa..rasa mcm x pcya..tapi percayalah..
aku dah pon menghadirkan diri..
krusus tu nama dia "KRUSUSU ANDAMAN DAN SOLEKAN PERIBADI DAN PENGANTIN"
krusus sepanjng 4 hari ni telah menemukan aku dgn ramai kakak  yang bayk memberi
perngsang dan semangat padaku...
bukan aku je yng sedih..mereka lagi sedih dgn  ujian yang ALLAH beri,tapi mereka tabah..
berdiri diatas kaki sendiri tnpa bergntung pada insan yang bernama "lelaki"...
 ni sume pic2 tyme aku krusus tuh..nmpak mcm gedik skit kan?hehe






kt cini aku knl dgn kakak yang sporting n gile2...

..ha..yang bju pink tu kak ana,kak ja,kak siti dan kak mimi..
wlupun drng ni sume da ada anak tapi drng ni gile2 n memahami..aku enjoy kwn dgn drng berempat ni..
untung g sini,ilmu dpat,kawan pon dpt..mish u so much sis!!

p/s:hope next krusus dpt jumpa akak2 semua..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...