KORANG BEST=)

Friday, January 14, 2011

>>>

hye readers...!!.
dah byk hri kot rasa nya aku x taip blog nie..
almaklumlah..sibuk sgt lately nie..
mana nk buat nasik lemak lagri siangnya..
mana nk prepare untuk jual pisang gorengnya lagi pada belah petangnya.
sibuk2...
mcm ni lah kehidupan aku hari2.
pagi jual nsik lemak.then balik rehat,
lpas msak n makn tghri siap plak untuk jualan pisang goreng.
nk cr duit lebey lg..
tggu interview keje x de yg pggil lg..
berniaga pon msuk duit jugak ape..
kan2?
hehe
insyaALLAH dalm next month lak aku nk wt business tudung lak.
hehe
blog untuk business in progress..
aku harp kwan2 sume sudi2 lah jenguk blog aku nnti ea..
dan jgn lupe untuk meng"oder.."
hehe..
k la..rasa enough for today kot.hehe
=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...