KORANG BEST=)

Tuesday, March 08, 2011

::JALAN- JALAN cari KERJA::

hye hye hye...firstly aku nk wish a lot of thanks to sepupu aku sebab sudi kuar teman aku
cari keje..(sebenarnya sepupu aku pun tgh cri keje jugak).
dan sudi jugak kuar sesame dgn aku..hehe
dah lama sebenarnya x kuar dengan sepupu aku nie..
thanks 2 kak long sbb sanggup drive n melayan karenah adik2 anda yang nakal nie..hehe

the sweet k.long=)

mulenye pagi nk gerak..tapi bile sume dah bangun terlalu AWAL la katekan so 
kitorang sume terpakse la tunggu kete sebab pak tam aku gune..
then korang tahu la kan bile dah pompuan ni pompuan le jugak.
bile kete dah ade bru le nk bersiap2..
kluh kleh kluh kleh dah kol 1.30..
so kene le tunggu sampai orang lek dari solat jumaat..
gerak je ke Temerloh sepupu aku,Fatin yang debab pon msg adiknya Efa gtaw 
yang die dah sampai terminal..
so k.long pon memecut le...
masuk je temerloh gile jem dah mcm KL da..KL pon x mcm nie..huhu..
okey...let me introduce sepupu aku yang terlibat dalam trip nie ea.hehe
oke..
first td tu KAK LONG..sepupu aku..
NOw Adik2nye..okey..

okey..yang comel bertudung hitam ni efa.. and yang comel n tembam skit berkaca mata ni
akak kepada efa dan adik kepada kak long nie..her name fatin..
kitorang mek die la kt terminal tuh..
then yang kat bawah ni aiman..the youngest brother in their family..
aiman pening sebab banyak sgt makan cendawan goreng kt tepi sungai..hehe

...
lame gak kitorang lepak tepi sungai ni..
sonok jugak bile lepak dengan sepupu yang gile2 nie...
lebih seronok klu de DSLR bersma...
bile la mak aku ni nk bawak aku ke kedai yang dijanjikan tu..
hadooi...
hehe
 pic2 ni aku creditkan to Kak long,fatin,efa n aiman...
to cua yang kt umah tyme ni jgn le marah..
bukan x mo amek cua..tapi wa dah lepas kt terminal jengka...
klu x ley kte gile2 together..
next time kite gile2 kt genting lak ea..

Fatin sonok sebab berjaya menghabiskan cendawan goreng=)..aiman lak jeles..

kami yang COOL=)



tengah tunggu cua naik bot..hehe


me and kak long..


cendawan goreng sedap!!


kami lagi...

Efa and Fatin...kusyuk makan...

kami lagi...=)

saje amek dengan mamat blakang tu.hehehe


tgok cendawan..lambat smpai...


korang memang best..next trip kemane kite??hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...