KORANG BEST=)

Tuesday, May 10, 2011

:: HEART ::

hye sume....
kt sini aku nk tanya..
ape perasaan korang bile orang yang korang sayang sakitkan ati korang??
mestilah sakit ati kan???
ke ade yang relax n cool je bile insan yg die syg wat die sakit ati??
haaaaaa..yang tu sku syorkan g check cepat2 la..
wisau gak aku..
okey..
x salhkan klu kita nk jaga hati orng
tapi cube kite pikir.
wajar ke x wajar klau kita terlalu menjaga hati n perasaan orng hinggakan kita abaikan apa
yang kita rasa??
hmmm..tu berlaku pada aku..
oleh kerana aku terlalu menjaaga hati orang sehinggakan aku abaikan
hati dan perasaan aku hanya semata-mata 
aku nk orang tu berpuas hati dengan ape yang dia buat..
hmmmm..so hypocrite i 'am...
aku pun x tahu sejak bile aku de perangai ni..
then aku x thu bpe lame lagi aku akan terus dengan perangai yg mcm ni..
woaaargggghhh!!!!
i want my own life...
harap perangai aku ni akan segera berubah bila umur aku cukup 22 thun nnti..
so i will do my own decision without think about other ( its sound selfish kan??)
but i should be like that because i'am not little girl anymore...
my journey not finish yet but its just begin...
so i'll try to make it joy n successful....
for those person that love me and i  also love
please pray for me..
=) 
.........................
YA ALLAH..
BANTULAH HAMBAMU INI DALAM MENEMPUH PERJALANAN UNTUK MENUJU DESTINASI KEJAYAAN...
AMEEN....   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...