KORANG BEST=)

Sunday, May 29, 2011

::: selamat hari bapa buat abah :::

hai semua..
walaupun aku tahu hari bapa lagi seminggu..
tapi aku nk wish jugak awal.
aku bersyukur dan berbangga sangat sebab mempunyai abah
yang cukup sabar dan tabah dengan melayani karenah aku dan adik beradik yang len.
abah seorang yang pendiam tapi dalam
diam abah x bermakna abah diam dalam semua perkara
abah seorang bapa yang tegas..
.abah adalah hero aku..
bukan senang nak dapat abah yang baik dan bertanggungjawab.

terima kasih abah sebab selalu tolong photostatekan sijil2 adik
walaupun 1 sen pon adik x keluarkan duit.
terima kasih abah sebab setia tunggu adik kat simpang setiap kali adik ckp adik nk blik umah
walaupun lagi sejam nak smpai simpang.adik dah ckp sbb adik x nk tunggu lame..=)
terima kasih abah sebab rela duit di"pow" oleh adik bila kita kuar g bandar
walaupun waktu tu abah pn tengah kering.
terima kasih abah sebab cakap masakan adik sedap
walaupun waktu tu abah nk telan pun rasa x sanggup..hehe(sebab x sedap)
terima kasih abah sebab dulu waktu sekolah abah selalu anta adik g kat bas
walaupun dekat je..ley sangat jalan kaki.
terima kasih abah atas segalanya..
 selamat hari bapa buat abah..
ADIK SAYANG ABAH!!!


ABAHKU YANG HENSEM..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...