KORANG BEST=)

Saturday, June 18, 2011

:: MARI BELAJAR MEMANDU ::

hoho...bak kata orang..
"orang dah kebulan aku br nak celik mata"
huhu.
mcm aku jugak..orang dah bawak kapal terbang 
aku bru nak mek lesen P untuk keta..
dah le hri ni first klas untuk aku 
wat praktikal.
dan hr ni jugak la mcm2 hal yang blaku..
dah la bgon lmbat..
pastu plak dah smpai klas nk thumbprint..
bile dah ready sume.
cekgu dah check bonet injin suma..
bila nak start plak..
adoiiiiyai..
betri weak plak la..
hoho...
so kene la tolak.
buan aku tp cekgu yg tolak keta..
hee
bila dah boley start 
minyak plak hbis
gedik2 digital meter tuh..
dugaan hari pertama aku..
bile dah satle n nak mek thumprint plak
gambar plak aku lupe bwk..
adoiiiy
np la bnda pntg aku ley lupe..
dah kene ceramah free dgn pn mak..
aduh duh duh..
dgn hati penuh harapan aku ajak mak  bndar (nsib bek dekat je)
tuk ak wat gmbr..
tapi kusangka panas hingga ke petang..
rupanya hujan ditengahhari..
x de 1 pon kedai gambar yang bukak..
aku lupa plak hri ni hr ahad,,
biasanya kedai kt bndar tmpat aku tutup..
so terpaksa le aku buat muke kesian kt 
akak kaunter tuh..
nasib bek pass..
heee
sok akak tu suh aku dtg anta gmbar aku yg 
aku rasa comel..huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...