KORANG BEST=)

Monday, June 13, 2011

:: sesi mengecat bersama abah ::

hye readers...hari ni aku kebosanan duk umah 
sbb x de keje nk buat..
so daripada aku x buat pape 
abah pon suh la aku tlg die ngecat papan tanda depan umah tu..
abah cakap bukan nk bertanding cuma abah nk menghargai jasa kawan2..
tersentuh aku dengan kata2 abah..
"bukan kemenangan yang aku harapkan
tapi setiakawan"
begitu setia abah dngn kawan2 sehinggakan abah sggup 
korbankan tenaga abah untuk kawan2 yang lain..
wlaupun hanya kami berdua tp aku dapat lihat kegembiraan di wajah abah..
tgok la abah..smpai bju pon kene cat..

ni lah hasil keja aku n abah...penat lorh...huhu




abah dengan tangganya..=)


abah dan papan tanda blok


apa2 pon aku happy sebab dapt tolong abah...
dan aku happy bila abah happy=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...