KORANG BEST=)

Wednesday, July 06, 2011

:: ahli keluarga baru ::

1 julai 2011..
dah hampir seminggu bru aku dpt post entry nie..
hee..
sebenarnya aku happy sebab bertambahnya ahli dalam keluarga aku.
dan bertambahnya sepupu aku yang perempuan..
welcome to our family my cousin
UMI AINA HARANI..
wktu aku menaip post ni..aina bru berusia 6 hari.
hehe..
aina ni walupun bu je 6 hr tp dah pandai mengakal mamanya
tyma mama dia nk mandi,nak makan,nak tido,
tyme tu ugak la dia bunyikan siren,
lagi x ambik lgi tuh la terus menjerit..
kecoh 1 umah.
apa2 pon.
tahniah buat ACIK AT dan CIK AMI
dengan kehadiran aina sebagai anak yang ke 4 dalam keluarga..
FAIZ..awak sekarang dah kalah sebab geng UMI dan MIA semakin bertambah
dan MIA plak dah x d adik dah..
MIA da nek pangkat jd KAK DE..
untuk adik aina..
semoga UMI AINA HARANI menjadi anak yang solehah,
dan sentiasa taat pada ibu bapa
dan sentisa taat pada maha penciptaNYA
amin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...