KORANG BEST=)

Wednesday, September 07, 2011

::SYAWAL::

hai semua..diam x diam dah semiggu kita raya..dan diam x diam aku dah pun berumur 22 tahun..
sungguh cepat masa belalu..
raya tahun ni bg aku x berapa meriah sgt..
sbbnya x semua adik beradik aku dapat berkumpul (macam ramai je adik beradik)
abg aku thun ni turn die beraya umah mentua..
so aku n kakak aku je la yg beraya dgn mak n abah.
dan buat pertama kalinya mak cik aku berya bersma kami setelah sekian lama
kami x beraya bersama..
dan yang best jugak buat pertama kali kami buat lemang dirumah dan yang best menjadi..
see the hand la yg buat tu,,:)

(abaikan lambang pada bju)


(abah yang paling semangat )

 duit raya??
jangan ditanya..sedih..
sebabnya,makin umur meningkat,makin le berkurangan duit raya tu..
so ni je la jumlah yang aku dpt setelah akaun ditutup 
RM62 tunai...
mcm mas kawen le plak..
tahun ni aku sekeluarga beraya kt umah sendiri..x balik kampung,orang kampung yag dtg umah aku.
sungguh meriah dan seronok walaupun x semua dpt dtg..

harap ALLAH berikan aku kesempatan 1 tahun lagi untuk aku bertemu ramadhan dan menyambut
kedatangan syawal pada tahun depan..
insyaALLAH..amin...

sory ye..thun ni tema biru lgi :)



kakak ku dan suami 


sume single but not available..yang bju kuning tu dah hampir menamatkan zaman bujang..
kalu sapa nak takle sila bg resume kt parent diorng ni ye..:)



ni lah keluarga besar aku..ni pun separuh je ni..ada yang dah blik n ada yg lom sampai lgi nih..
LOVE ALL OF YOU GUYS !!




SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
(>.<)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...