KORANG BEST=)

Friday, December 30, 2011

::2012 ::

salam semua..
diam tak diam dah pengakhir tahun 2011..
lagi sehari untuk ke tahun 2012..
macam-macam perkara yang berlaku pada aku tahun ni..
ada yang suka dan ada juga yang sedih..
namun aku harus hadapi semuanya dengan tabah..
tahun 2011 yang banyak mengajar aku tentang perjalanan hidup.
tentang persahabatan..
tentang keikhlasan..
tentang pengorbanan..
tentang perasaan dan hati budi orang lain..
tahun yang banyak membuatkan aku bersabar pada hubungan jarak jauh..
tahun yang penuh dengan konflik..
tahun yang banyak krusus aku hadiri..
aku harap tahun 2012 yang akan tiba ini memberi banyak rahmat buat aku dan keluarga aku..
semoga tahun depan lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya..
selamat tinggal 2011 yang penuh dengan cerita kehidupan...
selamat datang 2012 yang bakal melakar cerita kehidupanku yang baru..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...