KORANG BEST=)

Monday, January 30, 2012

:: wonderpets saye ::

salam semua...haw are you today?? (hee..mcm hari2 aku tnya anak murid)
25 hb 2 bru ni en pakwe dn kawan2 g menawan (bukan mengawan okeh! )  gunung kinabalu di sabah.
so connection jauh ni pham2 la..dk ats gung plak tu..mana nak smpat text msg..
hope en pakwe dan kawan2 selamat dan sentiasa dilindungi ALLAH ..amin..
dan aku plak skunk amek part time tolong mak aku smntara nak tggu pggilan kerja..
kebosanan melanda dalam diri tapi x de la smpai tahap kritikal..
aku boleh handle la lgi..
haaa..yang aku nak cite ni bukan pasal bosan sgt..
sbbnya aku dah  bpe nak bosan ssgt dah lps ni sbb aku ada 
benda yang boleh buat aku x bosan..
haa..td ptg aku g town ( x bpe nak ton sgt la )
so niat nak beli benda lain tp benda lain yg dpt..


aku beli menatang ni...

dan aku isi nama die lola..die betina,aku beli die sekor2 je..
tapi next aku nak beli couple die plak sbb kesian die sekor2 tanpa teman.
nti jd muka forever alone plak..hee

 ini lola.. =)

ini plak ikan gapi..

aku just bagi nama ikan yang comel.
sebbnya aku x larat nak bg nama kt semua ikan2 ni..
x nampak ke bp byk yg ada dalam tuh?
opcos la aku x kan ingt semua nama ikan tuh..


ni lagi..=)
seronok je bila aku tgok mereka berenang2..tenang je..
sungguh cantik ciptaan ALLAH kan?
subhanallah..ALLAHUAKHBAR...
=)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...