KORANG BEST=)

Wednesday, April 11, 2012

::

assalamualaikum...
since aku dah mula kerja aku rasa lama sgt dah aku x mengupdate blog aku ni..
dah makin tebal dah sawang n sarang lelabah kat sini..
hari ni aku x taw nak story ape. 
(selalunye mmng aku x taw pon nak story ape..tu pasal la aku x byk followers )
tapi yang aku taw hidup kat tempat orang ni mmng x sama dengan hidup kat tempat sendiri..
huhu..sunggu aku rindukan mak n abah..
anak2 sedara aku..kat sini aku x de sapa pun..
ada kwan2 je
diorng pon cm aku jgak.
huhu..merindui orang yang jauh.
dalam rindu-rindu ni sedar x sedar dah sebulan dah aku berkhidmat di tempat orang..
alhamdulillah.i can handle it very much..
heee...
oh ye..my encik Bf x de kat malaysia for 13 days..
so tu yg lebih menambahkan rindu aku.
aku harap die sentiasa baik2 je..
semoga ALLAH melindunginya dan merahmati perjalanannya..
amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...