KORANG BEST=)

Friday, January 18, 2013

..................................

ASSALAMUALAIKUM..
wah...its almost a year aku x mengupdate benda alah ni..
penuh dengan sawang n habuk dah..nasib bek x kena block je.
oh..since aku dah menjadi seorang tenaga pengajar n pelajar ni mmng x 
langsung untuk renovation n update blog yang x bapa nak cumel ni..
sampai aku pon lupa yang aku ada blog since yesterday one of my classmate tanya pasal blog ni..
oh i really missed it already..kesian die..hehe..
aku rasa x terlamabat lagi untuk aku wish kat semua selamat tahun baru..heee..
permulaan tahun baru aku sgt x best.
January 2013 is a suck month of this year setakat ini..
personal problem.
kerja lagi.
study.
bla bla bla.
..........
i hate it so much!!
tapi aku letakkan semuanya jauh2..n mungkin semua yang buruk 
yang berlaku pada aku sepanjang bulan ni ada hikmah disebaliknya..
yeah..ALLAH knows the best for me..
dalam masa aku jatuh masih ada lagi insan yang sentiasa memberi semangat pada aku
untuk aku trus berdiri dengan semangat yang masih kuat.
mak,abah n adik beradik aku..
thanks a lot ya ALLAH kerana meminjamkan aku insan2 kuat ini yang sentiasa ada disisi.
walaupun jauh dimata tetapi mereka bila2 masa sanggup meminjamkan telinga untuk mendengar rungutan dan rengetan aku..
memang aku dah 24thun tahun ni tapi aku masih lagi kecil untuk hidup sendiri
tanpa mereka disisi..
ya ALLAH aku merayu padaMU janganlah kau menjemput mereka ketika aku masih 
mencari tapak untuk berdiri ini..
sesungguhnya mereka adalah segalanya untuk aku..

XOXOXO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...