KORANG BEST=)

Tuesday, November 02, 2010

....

pe pendapat korunk??perlukan persahabatan tu diakhiri dengan permusuhan..sesungguhnya aku adalah insan yg lemah n aku sentiasa rindukan kawan-kawan aku..x kira lah die baik atau jahat...yg peting mereka semua pernah menjadi kawan aku..di usia yg makin dewasa ni aku rasa x perlu lg untuk aku bergaduh n bertngkar dg semua orng sbb kite x tahu bile kita akan pergi n hidup ni adalah pinjaman..n sekelip mata je ALLAH nk ambil balik semua nikmat yang telah DIA beri..so kepada kawan-kawan yang aku pernah lukankan hatinya aku mntak maaf kt krunk..andai korunk bce blog aku ni..i hope all of you fill forgive me...n aku nk korunk juga tau yang aku dah maafkan korunk if korunk de wat salah dgn aku...so..ape2 pon yg dah terjadi between us biarlah ia berlalu....
memory never end....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...