KORANG BEST=)

Tuesday, December 28, 2010

......

malam ni tepat pukul 8 malam tibe2 hati ni sayu sgt..mungkin byk benda yang bermain difikiran aku..
cinta,kasih sayang dan rindu antara aku,dia dan dia..hurmmm..
x lama lg 2011 akan menjemput aku dan semua..
tahun yang mungkin membawa berjuta kemanisan dan mungkin juga kepahitan..
dan bila dah tiba 2011 kita pastinya akan meninggalkan 2010..
2010 yang penuh onak dan duri,belbagai peristiwa yang telah aku lalui,
suka duka,pahit manis kehidupan..
2010 juga membuat aku faham apa itu pengorbanan...
2010 juga aku byak kehilngan..
2010 juga aku banyak memberi dan juga banya menerima..
awal thun 2010 aku dikejutkan dengan berita kembalinnya seorang teman baikku sewaktu aku 
belajar di pahang..
teman yang memahami..
ALLAH lebih menyanyanginya...
diam x diam sudah hampir setahun die meninggalkan kami semua..
MUHAMMAD SHAHRUL ASYIFAQ B SHAHLAN
semoga rohmu tenang dan ditempatkan dikalangan orng2 yang beriman sahabatku...
dan pada hujung tahun 2010 ini juga aku sekali lagi dikejutkan dengan kehilangan seorang lagi 
teman ku.teman yang mungkin x rapat denganku tetapi di dalam 1 kampung,
MOH FAZLI B JUNOH
perginya dia keRAHMATULLAH pada usia yang terlalu muda..
sesungguhnya ALLAH lebih menyanyangi kau..
semoga roh kedua2nya ditempatkan ditempat orng yang beriman dan mulia disisiNYA
....
tahun 2010 ni membuatkan aku lebih kuat untuk aku menempuhi 2011 yang bakal datang..
syukur pada ALLAH kerana dia telah memberi kesempatan buatku untuk aku 
terus menikmati dunia ini..
ALHAMDULILLAH....
selamat tinggal 2010 yang penuh suka dan duka,
selamat datang 2011 yang bakal mencorak impian..
=)

3 comments:

  1. selamat tahun baru... :) Al-Fatihah buat mereka yg telah pergi...jadikan hari esok lebih bermakna dr hari sebelumnya..

    ReplyDelete
  2. Thanks..hope 2011 will bring bright day for us..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...