KORANG BEST=)

Tuesday, December 28, 2010

.::kerinduanku::.

bagaikan dikejut malam tadi.aku terjaga..aku lihat jam beru pukul 1.49 pg.
sudah lama aku x terbangun sendiri pada waktu2 mcm nie...
ku lihat di screen talifon ada 1 sms.
aku buka,n baca 1 1 persatu ayat yang terkandung dalam sms itu..
tanpa aku sedari diwaktu orang semua sedang nyenyak tido,
ada air jernih yang mengalir dipipi aku..
dia msih lagi ingat akan diriku..
dia juga masih ingat lagi tentang cerita antara aku dan dia..
sunnguh aku terharu..
tiba2 fikiran ini melayang terus kepadanya..
kepada insan yang aku masih sayang,
kepada insan yang pernah n sentiasa buat aku bahagia..
kami berpisah bukan kerana kerelaan hati,
tapi berpisah kerana kepentingan orang lain..
sesungguhnya aku merindukannya..
tetapi apakan daya..aku harus menjaga banyak hati dan aku
terpaksa mengorbankan dia dan cinta kami..
aku sentiasa berdoa semoga ALLAH temukan kami pada suatu hari 
dalam 1 suasana yang semua orang dapat terima..
kerana hanya ALLAH sahaja yang tahu apa yang sedang aku lalui...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...