KORANG BEST=)

Saturday, January 29, 2011

.RINTIHAN HUJAN..

Hujan lagi..hurmmm...
hujan ni membuatkan aku mls nk buat keje..
rasa mcm nk menunaikan permintaan mata ni untuk lelap..
hujan hari ni membuatkan aku sayu je...
sebabnya...
tadi sambil main city ville kt fb aku belek2 la aku punye album lama kt lappy aku..
belek belek dan belek lagi..
aku bukak 1 folder..
kepala aku trus ignt kt mereka semua nie..
kami pernah bergaduh,bertengkar..
dan berbaik semula.
wajah2 ceria dalam gambar-gambar tu membuatkan aku rindu sgt kt diorng semua...
cepat btol masa berlalu..
aku rasa baru semalam aku daftar sekolah..then msuk kolej.
dan sekarang aku dah hbis pon diploma..
aku rindukan zaman sekolah aku,
zaman kolej aku..
kenangan paling indah dalam hidup aku setakat ini ialah kenangan tatkala aku bergelar "budak sekolah" dan pelajar..
pelbagai jenis kawan yang aku jumpe..
dan walaupun kawan tu memberikan aku 1001 kepahitan..
akan aku telan jua..
sbbnya..
kadang-kadang tu yang pahit kita rasa sekarang,yang tu la
yang paling manis akan datang..
kawan2 semua.. kalu korunk baca blog ni jgn la plak korunk gelakkan aku.
sesungguhnya aku siyes tengah rindukan korunk sume..
kawan dari aku tadika(TABIKA JENGKA 20),kawan aku masa skolah rendah(SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN JENGKA 20),kawan aku masa skolah menengah(SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN JENGKA 16),kawan waktu aku buat sijil(KOLEJ SENTRAL) dan yang paling aku rindu kawan masa aku buat diploma(INTERNATIONAL ISLAMIC COLLEGE)..
walupun just 3 tahun aku duk IIC..mcm2 orng aku buat kawan..dari pelbagai tempat dan negeri..
ade dar JOHOR,KEDAH,PENANG,MELAKA,PERAK,KELANTAN,TERENGGU,PAHANG,KL..
kire 1 malaysia lah...
aku harap..
pape pon yang jadi kt kite dulu aku mntak sgt korunk ampunkan aku klu aku
de wat salah..
dan aku pon dah lama maafkan korunk sume..

I MISS U ALL BADLY GUYS!!
(>.<) <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...