KORANG BEST=)

Thursday, February 10, 2011

.::10.02.2011::.

tidak tahu bagaimana ingin aku memulakan ayat.
yang pastinya disaat aku menulis blog ini,
ada insan yang sedang berduka diatas kehilangan ibu tersayang..
ibu tersayang yang telah pergi menemui_NYA buat selamanya..
takziah buat temanku AZIM AFIF kerana telah kehilangan ibu tersayang...
sungguh kesal dihati ini kerana aku mengabaikan panggilan talifon darinya petang semalam.
sungguh terkilan dihati ini kerana x sempat untuk aku berjumpa dgn arwah..
walaupun arwah bukan ibuku namun die telah kuanggap
seperti ibuku sendiri..
nasihatnya,kata-katanya,
masih lagi terngiang2 di benak fikiranku ini..
sungguh aku kecewa kerana aku tidak dapat berada disisi teman baikku,
disaat dia goyang dan memerlukan sokongan dari rakan-rakan yang lain..
jarak menjadi pemisah untuk aku kesana..
aku ditimur,dia di utara..
 awk...maafkan saya i wish i'll be there for you..
but what can i do...
buat awk..tabahkan hatimu..
kuatkan semangatmu..mak x suke tgok awk sedih..
redhakan apa yang berlaku..
bykkan berdoa buat mak..
semoga mak tenang disana..
mak dah tgok awk berjaya dalam diploma..
dan jgn hampakan mak..
mak juga nk tgok awk berjaya mek ijazah ti..
walaupun zahirnya mak da lagi tapi hakikatnya mak sentiasa ada disisi awk..
selamanya awk..
kuatkan semangat..
sya tahu awk hebat..
same-same kite sedekahkan YASSIN dan AL-FATIHAH 
buat mak...

AL-FATIHAH...




kenangan bersama mak awk akan saya ingat sampai bila2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...