KORANG BEST=)

Wednesday, February 16, 2011

.:: HATE THIS THING SO MUCH!!::.

hurmm..aku x tahu la nk ckp pe lgi...
aku x suke sgt bile semua ni berlaku..bukan aku nk menolak takdir.
tapi aku cukup x suke kesedihan..
terutama sekali bila orng yg aku sayang sedih..
sedihnye die pasti akan terasa dihati aku ni..
x banyak pon sikit sure akan rasa..
aku pon dah x taw lagi nk happykan die mcmne lgi..
ye..mungkin die betol.
aku x penah rasa apa yang die rasa..
mmng sedih bila kita kehilangan seseorang yng kita syg.
lebih2 lagi ibu n ayah kita..
aku pon x sure aku dapt terima ke tidak semuanya ni bile semua terjadi kat aku.
tapi tu lah..aku amat bencikan kesedihan...
tapi kita hanya manusia yang x lepas dari dugaan..
aku harap semua yang terjadi ni ada hikmah disebaliknya..
semoga suatu hari nanti aku dapat melihat senyuman dibibirnya..
dibibir insan yang aku sayang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...