KORANG BEST=)

Friday, February 25, 2011

:semuanya ok (>.<)::

hai semua...setelah sekian lama blog ni x diupdate..akhirnay aku mek keptusan tok update walaupun 
idea x berapa nk hadir dalam kepala aku nie
sepanjang minggu ni banyak perkara yang aku lalui...
ade yang suke,ada jugak yang duka..
dan sekarang aku x nk pening2 kepala tuk cite yang duke sebab aku just nk cerite yang suke je..
sebabnya yang suka tu adalah yang indah bagi aku..
tol x?
klu korng pon suke yang indah2 je kan???
hehe
 okey;yang sukenya ialah:
1.akhirnya mak aku beli jugak sepasang rabbit untuk aku setelah
sekian tahunnya aku mintak(sory le pic x smpat nk amek ler).
2. setalah dua kali pegi interview untuk krusus perantis siswazah PROSPER,
akhirnya aku diambil untuk menjalani krusus selama 6 bulan.(tempat,tempoh mula akan diberitahu semula)
insyaALLAH dengan izin ALLAH aku ingin membuka satu empayar perniagaan yang 100% 
dimiliki oleh bumiputera.
3.akhirnya aku dapat berjumpa dengan kekasih ati setalah sekian lamanya kami berjauhan..walaupun sekejap 
lepaslah jugak rindu aku dekat die.
makin comel!!
makin bertambah sayang!!

dan walaupun x dpt ag bendanya aku nk tulis jugak..mak aku baik hati sebab offer aku untuk beli DSLR..
(DSLR dalam gambar hanyalah pinjaman)
hehe
akhirnya mak termakan pujukan aku..
SAYANG MAK!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...