KORANG BEST=)

Tuesday, March 01, 2011

:: 1 MARCH 2011::

sedar x sedar dah 1 mac 2011....
rasanya macam baru semalam kita jumpa 1 jan 2011...
begitulah masa...
sesungguhnya manusia dalam kerugian kecuali orang2 yang beriman...
pelbagai cerita terjadi pada 1mac ni..
astro box office pon da de cite baru.. cuti-cuti cinta lagi..
aku pon dah semakin meningkat usianya..
dan yang bestnye konvo pon semakin dekat.hehe
semalam 1 mac aku dikhabarkan dengan 1 berita gembira daripada seorang teman dari UTM,skudai johor.
segala perancangan untuk malam Sanggar Sanjung berjalan dengan lncar.
dan yang paling membuatkan aku gembira dan bangga dengan teman aku ni 
kerana Dato' Khalid Yunus sudi untuk menjadi tetamu VVIP 
pada malam Sanggar Sanjung nanti.
dan Dato Seri Mohd Khaled Nordin pula sudi untuk menjadi peanung kepada program
UNIVERSITY TEKNOLOGI MALAYSIA-MISI DE' EVEREST 2014
yang teman aku uruskan...
jutaan tahniah buat teman aku ni  
AZIM AFIF BIN ISHAK
diatas usaha anda untuk menjayakan program ini 
dengan jayanya.....
lepas ni anda mesti manjadi tumpuan ramai...
Mak n Ayah "disana" pasti bangga melihat putera bongsu mereka berjaya...
AL-FATIHAH untuk mereka...
TAHNIAH bro!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...