KORANG BEST=)

Tuesday, April 19, 2011

:::::aku busan::::::

hei..cube korang tgok bulan malam nie..cantek kan??
x tahu le tetibe malam ni aku jdi jiwang n terindu plak kt encik pakwe...huhu..
dah le masing2 jauh..sorang kehulu n sorang lagi kehilir...
sambil duk jenguk keluar tingkap berlatarkan lagu siti lagi le semakin kuat rindu aku..
pe la encik pakwe tengah buat skrng ni..semestinya die x online malam nie(sebab x de pun ikon die tgah oN kt fesbok die tu)...
mcm zaman purba plak aku ni duk tye2 mcm tu..bukannye x ley msg tye watpe?kan??
poyo=)
okey..aku mls nk ngarut lagi..
yg sebenarnya aku x de idea untuk berblog ini malam..
idea x de wlaupun aku duk renung je bulan tu...n bulan tu msti da ngntuk sbb aku
renung je die.(nk cr idea punye pasal)
mane la idea ni..td byak sgt dtg lam pale otak..hurmm
idea balik kmpung kot aku rase..
x pe la..
aku rase encik pakwe pun da tidow kot sbb aku tpn x angkat..
klu aku msg sure die x bls sbb die x de kedit...=)
so aku nk tidow jugakle sbb mate ni dah menunjukkan tanda2 bahawa
die ingin rehat..=)
sebelum tu izinkan aku jiwang sikit...
saya rindu gile kat awak tahu x?//??
walaupun awk x ensem cam brad pitt  
tapi saye tetap suke awk..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sory..gmbar terpaksa diblurkan untuk mengelakan kontroversi..
hihihi...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...