KORANG BEST=)

Tuesday, April 19, 2011

~bile kami mule menyengal~

assalamualaikum sume..bru hri ni aky dpt post yang minggu lepas punye..
maklumle..tenet slow nk mam..1 1 gmbr kene upload..lambat giler..
minggu lepas....
 8 hb april 2011 setalah hmpir sebulan aku x lek jngka (bukan aku lupe daratan ok)
akhirnya aku dpt jugak lek..tu pun sebab 9 hb april 2011
aku de ujian MUnSyi( jgn tya aku ujian pe sbb aku pun x reti n xplain kt korng sume)
bertempat di SMK DATO BAHAMAN,LANCHANG, PAHANG DARUL MAKMUR...

hurmmmm..aku sedih sebenarnya sebab
mak n abah aku x dpt anta aku g ujian tu sebab diorang baik punye g honeymoon(eh gurau je..)
mak n abah g rombongan katanya..
 x pe la..
semoga mak n abah selamat dan perjalanan rombongan mak n abah sentiasa 
dilindungi ALLAH..ameen..
mak yang tudung purple tu...=)


okey...
so untuk itu aku telah meminta pertolongan dr makcik kesayangan aku.
miktam aku gelarkan..
thanks mik tam b'coz willing to send me event you have "berdebar2" untuk 
bawak kete "kebal" mak tu..hehe
  
heeeeeeeeee.... this is my mik tam...=)
cun kan?
hehe

now i proceed...
kitorang kuar dr rumah around 7 la kot..
sebab x bpe pasan kt jam sbb nk cepat sume..tkot lewat..
sampai je kt SMK Dato Bahaman tu..
dewan pun x bukak lg..so
we decided to enjoy2 dulu..
niat ati nk g tgok gajah kt SANTUARI GAJAH KUALA GANDAH..
tp miktam x brani plak nk msuk ke dalam sbb tkot kete mak aku ni x lpas
nek bukit...so x pe la..
mugkin bukan rezeki kitorng lgi...
so x dpt tgok gajah dpt tgok signboardnye pon jdik le..
haaaaaaaa....see see..
ok la tu kan???



tp elok jugak x g tgok pon sbb klu g tgok gajah tu
kol bpe lak la nk get out dr sana n kol bpe plak la nk smpai kt dewan tu smula..
smpai2 je perkarangan dewan dah penuh dgn keta-keti..
aku ni mane ley tgok mende2 yg mcm tu..lg gelabah aku.
dah le pnsel x asah lgi,kasut x tuka,hp x off..bla..bla..bla...
tapi dlm kelam kabut pun masih sempat..hihihi
ok x???



(aku syok sendiri)
........................................................................................................................................
ok...sejam setengah duk lam dewan tu upe-upenye..
lorhh...aku lupe nk introduce..
aku bukan pegi dengan miktam aku je..
tp de lgi 2 orng sepupu kupu2 aku yg ikut...
ni lah hasilnya dalam masa 1 jam setengah aku duk dlm dewan tuh...







masing2 berangan nk jd model sebenarnya tp mak abah diorng x bg..hukhuk..
so mcm ni le jdiknye..
pape je la budok wei...
tp cute jugek la....


perjalanan diteruskan..kali ni kitorng nk g menggedik kt benteng esplaned temerloh plak..
dan setelah setengah jam disini..
ni le hasilnye...
 anda berani??huhu










dah syok2 posing miktam aku dgn berbesar atinye nk bnje mkn durian.
huhu
excited gile..
 smpai dgn kedai2 pon nk ambik...
ambik gmbar...

tgok le nie...
bangga akak yg jual nie..
huhu


ni plak model durian...




buah durian




durian lgi


dan lagi...


sesi makan durian di taman temerloh..



nasib buah durian setelah dibaham oleh kami semua....


hurmmm..tengah duk sonok2.....mase sokmo jeles dgn aku..
x smpai pon sejam duk taman tu dah nk kene gerak sbb aku kene lek kemaman plak.,.
sungguh tidak menyeronokkan sbb aku jauh dgn kuarga,...
huhuhuhu...
sebab..siapa kata duk jauh dr kuarga tu best???siapa yg x penah duk jauh dgn family tu
cube ar duk jauh dgn family..
seminggu pun jdi la..
kopum sedey gile..
tp pape pun aku enjoy hr nie wlupun penat..
thank to miktam n 2 sepupu aku yng sengal tu chua n effa...
you all the best cousin la...same with your two sister...
k.long n fatin..next time kite shoot ag erk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...