KORANG BEST=)

Wednesday, April 27, 2011

::hati bertenanglah::

x sangka..dah hampir 2 bulan aku berjauhan dengan keluargaku..
makin tersentuh hati ini pabila mendapat sms dr ayahnda tercinta..
sms yang memberi kata2 semangat untuk aku terus bersabar 
dengan segala ujian yang datang..
YA ALLAH..sesungguhnya aku kesakitan..
aku x tahu hati siapa lagi yang harus aku jaga..
dan smpai bilakah aku akan terus menjaga hati-hati
insan yang aku sayang..
sampai bila lagi aku akan mengalah dengan insan-insan yang aku sayang..
YA ALLAH..berikan aku kesabaran dan bantulah aku dalam membuat pilihan ini
YA ALLAH..
encik pakwe plak seolah2 merajuk kerana sering didesak oleH pertanyaan aku yang 
kdngkala x munasabah..
disaat aku dalam dilema ini berbagai-bagai 
perkara yang bermain-main di ruang jiwa ini..
YA ALLAH..
bantulah hambamu ini...
berikanlah kebahagiaan buat aku dan juga insan-insan yang aku sayang
terutama bonda dan ayahnda tercinta...






=) I LOVE YOU MAK N ABAH!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...