KORANG BEST=)

Wednesday, April 27, 2011

::FRIENDSTER::

jam dah pukol 1.24am..
ni bermakna aku masih ade beberapa jam je lgi untuk tido..
tapi mate ni x le plak nk tido..
incik pakwe bru je sms gtaw yang sok pg die ade exam kol 9pg.
x pe la..biarkan incik pakwe diulit mimpi indah..
yg sebenarnya td aku duk log on akaun friendster..
tersa windu n comel plak bila aku tgok pic2 lame kt frienster tuh..
almaklumlah..
semenjak de fesbok ni..aku mmng x lyn lngsung dah kt friendster..
aku taw..bukan aku je..korang pun same kan??
rupenye friendster pon dah up to date..dulu logo caler biru..

ha..tgok nie...

tapi skrng dah jd kaler hijau plak..



makin cute kan??
lepas ni laman sosial pe la plak yg kuar kan???
untung aku ingt lg password friendster..ley la aku download lek pic2 aku yg lame2
yg dah x de lam hardisk lptop aku nie..
tu sume memory zaman remaja tuh..hehe...
haishh..mulut dah byk kali nguap..
mata pun dah berair..
idea pun makin kurang..
malam makin sunyi..
jdi tu sume petanda 
yang aku  sudah
"NGANTOK"
so untuk tidak meneruskan pape yng merepek aku nk mntak diri dulu..
klu korng de friendster add le aku..hehe
jom kite kembalikan nostalgia friendster kite semula..
=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...