KORANG BEST=)

Thursday, April 28, 2011

......

hari ni 28 april 2011..bos aku dgn baik hatinye bg aku blik awal 
sbb 2 lgi kwn aku g psng pelamin kt umah customer..
so dgn rela hati dan gumbiranya aku blik la..
otw ke asrama aku lalu dpn kedai nie..then setelah sekian tahunnya aku x membeli 
majalah..tibe2 je tgn ni gatal je g amen majalah tu..
dengan tanpa memikirkan risiko yang akan aku hadapi
aku pun trus capai majalah tu then bawak ke kaunter
tok dibayar..ye la..dah amek kene la bayr kan??
so aku tya akak tu
aku : kak,bpe inggit??
akak kaunter : lime inggit je dik..
 dengan muka bangganya aku bukak le wallet aku..
nah kau!!
ngam2 je ade 5kpg duit singgit..
gatal lgi amek majalah tu..
nsib bek cukup klu x dengan muke tebal kene letak blik..
so bila dah bayr aku pon
blah le...
sampai je umah dgn excitetnye aku pun lnding la..
konon nk bce majalah..
hampeh!!!
buang duit je
x de pe pun yang menarik..
hmmmm..
betapa aku kecewa..
yg menarik cover je..isi dalam x de pun..
tp just 1 part je yg best..
tang tips2 cinta tuh.
hurmm..
ni la majalahnye...
akhirnya aku terkena lgi..

REMAJA je...huhu

moral : dont judge book by its cover..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...