KORANG BEST=)

Friday, April 29, 2011

~mari riadah~

hari ni 29.4.2011 aku cuti
so setelah sekian lamanya aku bercadang nk nek bukit 
blakang asrama aku ni..
bru hri ni impian aku ni terlaksana..
dengan berbekalkan keazaman yang tinggi untuk sampai ke puncak..
aku membuka langkah bersama rakan sebilikku..KAK ROS...huhu..
kol 6 tu kitrng dah grak dah dr bilik untuk menuju ke tempat yang 
nk dituju..


rupenye nama bukit ni bukit sayur..
tp aku tgok x de pun sayur kat ats tuh..batu banyak la..
np la x letak bukit batu je..kan???


fuhh..dah lama x nek gunung ni semput jugak la aku
tapi best..menikmati keindahan alam ciptaan ALLAH.
terasa begitu kerdilnya aku dibumi ALLAH ni..


so bile dah puas ati sbb dah dpt nek bukit ni..
aku pun trun le dgn berhati2 sbb tangga kt sini curam gile..
klu jatuh sure muka x ley ejas dah..

thanks to KAK ROS sbb sudi teman saye riadah petang nie..hehee






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...