KORANG BEST=)

Thursday, May 05, 2011

::....Hijau....::

salam semua..mesti pelik kan dengan tajuk entry hari nie..huhu..
actually aku skunk in mood miss the jungle..hoho..
x tahu la..tetibe je hati ni duk dengar unggas2 kat lam hutan tu
rindu gile..
sejak aku dah x bergelar pelajar ni aku da x nek gunung nk masuk utan bersama 
kawan2 outdoor aku gi..
sesungguhnya aku rindukan hutan...
hukhukl..dah mcm tarzan g bndar plak kan duk nk rindu hutan..
x de niat pun nak ade iri hati ataw hasad dengki bile tgok kwn2 outdoor yg len nek gunung n masuk utan..
tapi ade la sedikit jeles dihati nih....
hopefully next time aku de masa dan kesempatan untuk lakukan
aktiviti ni semula sbb aku rindukan alam yang indah ciptaan yang MAHA KUASA..
selagi mata ni deberikan nikmat melihat akan guna ia untuk melihat tanda kebesaranNYA..
selagi anggota badanku masih berfungsi akan ku guna ia sebaik mungkin untuk meneroka alam indah 
ciptaanNYA..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH KERANA KAU BERIKAN AKU 
KESEMPATAN INI UNTUK MELIHAT,MENEROKA  ALAM CIPTAANMU YANG BEGITU INDAH...



miss this time so much..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...