KORANG BEST=)

Monday, May 16, 2011

:: mee kari punye pasal::

hurm....
aku x tau le hri ni hari x luck bg aku..
sbb mee kari melayang duit aku RM63.00...
huhu..bukan aku nk berkira bab2 makan ni tapi aku rasa mcm x berbaloi lah
dengan harga tu untuk 2 orng makan..
hohoho...
tu la..nk sangat kan makan mee kari kt secret recipe..
nak amek kau..

mee kari die x de la sedap mane..tp aku x pham knp mahal..hurmm..
bg orng x berduit mcm aku ni mmng la aku ckp mahal.
sbbnye mee kari mak aku buat lg sedap dri ni..mmng x nyesal punye klu byr mahal
kt mak aku kerana kesedapannye berbaloi..

ni mee kari die...
pecah minyak

tapi nsib bek mee tom yum kung die best...


lepas ni kene lebih berhati-hati dalam memilih tempat makan 
disaat2 kekeringan poket..huhu...

this is some lesson for me..
hukhuk..
klu mak tahu mesti dr pahang sampai kemaman mak bebel kat aku..
heeeee....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...