KORANG BEST=)

Sunday, July 31, 2011

30 july 2011
its my convocation day..
hampir 3 tahun aku tunggu saat ni akhirnya tiba..
segala perit jerih selma 3 thun terbalas dengan kejayaan aku pada hari ini
thanks to my mak PN MARINA BINTI ULUD dan abah EN MOHD SAHARUDDIN
sebab x henti2 memberi semangat untuk aku terus melangkah ke masa depan yang lebih cerah.
thank also to my sibling,my brother SUHAIMI BIN MOHD SAHARUDDIN and my sister SURIATINA BINTI MOHD SAHARUDDIN dan akak ipar aku sbb sudi datang untuk meraikan hari kejayaan aku.
waluapun hanya diploma ini x mematahkan semgat aku untuk terus mengorak lgkah ke peringkat seterusnya..
thank jugak pada sepupu aku Kak LOng n cua sebab datang jugak semalam..
dan thanks jugak pada jiran aku Abg yie sbb sudi bawakkan mak n abah dtg tgok cma konvo..
thanks buat kelurga, kwan2 dan cekgu2 yg wish "tahniah" utuk syima..
x thu nk ckp pe just can say thanks..
terharu sgt.
dan yg paling best sbb dapat jumpa kwan2 sume..
all this picture will tell the story..

thanks semua sbb sudi dtg share hari gembira adik..:)
love u all!!











abah orng paling excited semalam..seronok tgok abah happy...;) 


thanks and tahniah semua..
love all of you!!..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...