KORANG BEST=)

Wednesday, August 03, 2011

:: RAHMATMU ::

alhamdulillah ya ALLAH..sedar x sedar aku memberi aku peluang untuk aku bertemu Ramadhan pada tahun ini..
alhamdulillah ya ALLAH dengan rahmatmu semuanya berjalan lncar.
kebahagiaan yag selama ini aku cari semakin hampir.
dengan rahmatmu ya ALLAH aku dapat mengecapi kehidupan ini dengan lebih sempurna.
diri ku,keluargaku,saudara-maruku,sahabatku,pekerjaanku dan insan2 disekelingku 
bertambah bahagia..alhamdulillah ya ALLAH..
ku harapkan ramadhan kali ini penuh makna bagiku..
alhamdulilla ya ALLAH kerana kau memberi aku kesihatan untuk aku terus meningkatkan ibadat buatmu ..
ALHAMDULILLAH...
ku bermohon agar KAU memanjangkan usiaku,usia kedua ibu bapaku dan seluruh insan2 yang aku sayang
untuk kami semua berkesempatan menemukan ramadhan seterusnya.
amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...