KORANG BEST=)

Wednesday, August 17, 2011

::: diam bukan benci :::

salam semua..rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapan selamat berpuasa buat semua umat islam...
korng suma msti penah dengar or bace petikan ni "silent is more better thank you talk nonsense "..
kalu akau salah tlg perbetulkan ye..
hurmm..bukan niat aku nk kurang ajar atw menyinggung ati mana insan yang aku syg..
tp aku hanya nak memberi ruang pada diriku untuk menghargai insan2 yang ada disekeliling aku..
diam aku bukan bereti benci..
rajuk aku bukan bererti marah.
buat mereka2 yang berasa hati i'm wish so many apologies about my way to keep silent..
sakit aku akan hilang sndiri bila aku berdiam.
sedihku akan pulih sndiri bila aku teringtkan kisah2 manis antara aku dan insan berharga dalam hidupku..

know i'm learn how to appreciate people around me..
because everybody who is come into my life,ALLAH was sent them and every body has their own reason to be with me..
thanks ALLAH because you know what i need..:)
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...