KORANG BEST=)

Sunday, December 04, 2011

:: tekezut ::

salam semua...siapa kat sini sukakan kejutan maksud aku suprise..haa.. sama la tuh kan?
aku seorang yg x sukakan kejutan sebabnye kejutan tu membuatkan aku x sempat nak wat
preparation, dari segi mental,fizikal dan emosi...
x kisah la die best ke x best ke sbbnya aku lebih suke klu bnda tu aku tahu dari nk bg kejut-kejutan nih..
tapi kali ni aku tetiba sukakan kejutan..
dalam kepenatan aku bri lepas bersukan (nanti aku citer sal sukan)
aku dapat call dar encik pakwe..
macam main-main je die cakap die nak datang kuantan.
x sangka aku encik pakwe sanggup datang melawat aku dari selatan
tanah air ke tempat aku belajar ni.(masih lagi x percaya sebab die suka main-main)
bukan sbb nak celebrate apa2 yang special,
tapi just nak tgok aku je..huhu so touching!!
sbb aku rasa aku mcm single je.rasa tu disebabkan oleh encik pakwe yang always 
busy dengan programnye..
die mmg seorang yang unpredictable..
so from now on aku kene blaja camne nak hadapi kejutan-kejutan..
   saya suke die sangat2..








p/s : cma jangan nak jiwang sangat malam-mlam nie..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...