KORANG BEST=)

Thursday, December 01, 2011

tetibe je

assalamualaikum semua..
agak bersawang blog aku ni..almaklumlah dah lama x update blog ni..
kesian die..
malam ni aku ditemani angin malam di lab bersama dengan 2 orang lagi rakan aku
yang sedang berfesbok..
penyakit kami datang malam2 ni..
"penyakit" x boleh tido..
jadi aku ambil kesempatan ni tok menaip sikit la..
ntah apa yang aku taip aku sendiri pun x pasti.
tapi yang aku pasti...
aku x boleh tido..
*** pak guard pon dah menjenguk lab ni dah..
sebelum aku menaip ni tadi aku de ronda2 kat ruangan privacy aku..
aku nampak disana tertera 1 komen dari seorang teman..
bunyinya seperti kecewa..
status dimuka bukunya juga turut menunjukkan kekecewaannya..
mmng pedih bila orang yang kita harapkan menjadi teman dalam hidup kita 
pergi bersama insan lain.
bila kita sudah menyayangi seseorang tu susah untuk kita melepaskannya.
tapi aku perlu lepaskannya kerana x semua yang kita impikan akan jadi milik  kita selamanya..
"jika kita menyayangi seseorang itu,lepaskan dia dan jika dia datang kembali kepada kita jangan 
sesekali sia-siakan harapannya "
aku pun pernah rasa kecewa,
rasa pedihnya hanya aku dan ALLAH yang tahu,
tapi aku insan biasa yang tak mampu melawan takdir yang telah tertulis,
jadi aku harus kuatkan semangat
kerana ALLAH itu maha adil,maha pengasih,maha penyayang.
setiap apa yg aturkanNYA ada hikmah yang kita x tahu.
ALLAH menemukan kita dengan insan yang salah sebelum dia menemukan kita dengan 
insan yang betul.
DIA pisahkan kita dengan orang yang "kita sayang" 
dan dalam kita x sedar DIA telah sediakan kita dengan orang yang 
"benar-benar menyayangi kita"
"jangan menangis kerana kehilangan orang yang kita sayang 
kerana kita x pernah rugi sebaliknya mereka yang rugi kerana
meniggalkan insan yang sangat menyayangi mereka "

jadi buat kawan aku ni..jangan la nak sedih sangat sbb bunga bukan sekuntum..dan kumbang kena la sentiasa macho..huhu
dengan aku2 jadi jiwang malam2 bute ni..


mood: terjiwang plak
credit to :mr sasa
jangan nak sedih2 sangat.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...